banner

Briefing nantu à l'applicazione di tubi di scaricamentu flottante cumpletu Φ400mm in u cantiere di custruzzione di tunnel isulani di u prughjettu di u ponte Hong Kong-Zhuhai-Macao

Briefing nantu à l'applicazione (1)
Briefing nantu à l'applicazione (2)

U Φ400 mmtubi di scarico flottanti pienicuncepitu è ​​fabbricatu da CDSR sò stati apposta per u Dredger "Jielong" per operare in u cantiere di u Prughjettu di Ponte Hong Kong-Zhuhai-Macao in l'estuariu di Zhujiang.U requisitu di basa di u disignu di e tubi hè di adattà à e cundizioni di travagliu severi, cum'è u ventu è l'onda forti, è l'ambiente navigabile estremamente cumplessu.

Dopu àtubi galleggiantighjuntu à l'area di travagliu di Nansha in Guangzhou, ci hà pigliatu 5 ghjorni per cunnetta, è dopu a stringa di u tubu hè stata rimorchiata à l'area di travagliu di u Prughjettu di Ponte Hong Kong-Zhuhai-Macao per a distribuzione.A prova di prova di "Jielong" Dredger hè stata realizata da u 21 à u 23 di sittembri, è u travagliu di dragage hà iniziatu u 20 d'ottobre. A stringa di a manguera hà sperimentatu diverse cundizioni di mare.L'utilizatore pensa u CDSRtubi galleggiantirisponde cumplettamente à i requisiti di cuncepimentu è adattate cumplettamente à e cundizioni di u mare in l'area di travagliu di u Prughjettu Hong Kong-Zhuhai-Macao Bridge.U funziunamentu di a stringa di tubu di scaricamentu flottante utilizata in a custruzzione di dragage hè ancu basamente coherente cù a valutazione di u "Rapportu di valutazione di u Schema di Selezzione di Tipu di Mangu di Supportu".L'infurmazioni principali di a valutazione di l'utilizatori sò i seguenti:

1. Utubu flottantehè faciule d'installà, i giunti di u tubu à u tubu sò ben sigillati, è ùn sò micca stati trovati perdite durante l'usu, risponde à i requisiti di prutezzione ambientale in a zona di custruzzione.

2. U funziunamentu di i lugs di elevazione à a fine di a stringa di a manguera risponde à i bisogni di u disignu.Dopu chì l'ancora hè cunnessa, i lugs d'elevazione anu sperimentatu l'impattu di a marea turbulenta continua è l'onda di ventu.Nisuna deformazione o frattura hè stata trovata nantu à i lugs di elevazione.

3. I pruprietà miccanica di utubi galleggiantisò assai boni, riferenu principarmenti à a resistenza di trazione è di curvatura di a mangue in u ventu forte è l'onda, è a prestazione di ricuperazione di sè stessu dopu a piegatura o torsione.

4. A galleria di utubu flottanterisponde à i requisiti di disignu, è u statu flottante di i tubi hè stabile è bè.


Data: 08 dicembre 2012