banner

Cause di fallimentu di i giunti di espansione

Articuli di espansionesò un cumpunente impurtante di parechji sistemi di tubazioni è sò pensati per aumentà a flessibilità, riduce u stress è cumpensà u muvimentu, u misalignamentu, a vibrazione è altre variabili.Se l'exspansionl'articulazione falla,danni seri è risichi di sicurità seranu causati à u sistema di tubazioni.

Materiali cumunimenti usati per i giunti di espansione

A gomma hà eccellenti proprietà di assorbimentu di vibrazione è onda di scossa è pò esse usata per espansione termica.Per prutege l'equipaggiu, cum'è e pompe, a giunta di espansione hè ideale per riduce a trasmissione di u rumore è a vibrazione da l'altri equipaghji.Inoltre, ponu esse aduprati cum'è ammortizzatori per mitigà i danni da eventi sismici è fluttuazioni di pressione.

Un tubu d'acciaio inox intrecciatu tecnicamente cù un rivestimentu flessibile o metallicu, hè efficace in l'applicazioni induve l'assorbimentu di scossa o un misalignamentu di tubi hè necessariu in ambienti d'alta pressione è di alta temperatura.

伸缩短节_副本

I pussibuli fattori di fallimentu

Wdisignu rong

U disignu di a cunghjunta di espansione deve piglià in contu l'ambiente è e cundizioni di travagliu di u sistema di pipeline.Se u disignu hè irragionevule, cum'è a selezzione di materiale impropriu o a discrepanza di dimensione, l'articulazione di espansione pò fallu per via di a so incapacità di sustene u stress è a pressione in u sistema.

 

Installazione sbagliata

Passi curretti è esigenze deve esse seguitu durante u prucessu di stallazione, cumpresa a direzzione di stallazione curretta per prutege l'equipaggiu da danni, altrimenti u sistema di pipeline pò micca funzionà bè.

 

Mantenimentu impropriu

U joint di espansione necessita un mantenimentu regularmente durante l'usu, cum'è a verificazione di u funziunamentu di u sealing, sguassà i blocchi, etc. Se u mantenimentu ùn hè micca puntuale o ùn risponde micca à i normi, pò causà fuga o danni.

 

Cuntattate cù u cloru

Articuli di espansione in certi ambienti spiciali, cum'è u cuntattu cù u cloruru, ponu causà corrosione o fatigue di corrosione, purtendu à fallimentu.I cloruri sò cumunimenti truvati in i pianti chimichi è l'ambienti marini.


Data: 18 dicembre 2023