banner

CDSR vi invita à participà à a prima China Marine Equipment Expo

A prima China Marine Equipment Expo hà apertu grandissimu u 12 à u Strait International Convention and Exhibition Center in Fuzhou, Fujian, Cina!

微信图片_20231012140346

A mostra copre una scala di 100 000 metri quatratu, cuncintratu nantu à e zone calde di l'equipaggiu marini.Hà 17 spazii di mostra maiò, chì mostranu in modu cumpletu l'ultime rializazioni in u sviluppu di u campu di l'equipaggiu marini in Cina, cuncintrau in prufundità in l'innuvazione cullaburazione di a catena industriale è a catena di supply, a cooperazione industria-università-ricerca, è scambii di talenti, ecunumia è cumerciu. , Trasformazione di rializazioni, etc. A Cunferenza annuale di a Custruzzione di a Catena di Supplyu Moderna serà ancu tenuta quì, è migghiara di cumpratori è fornituri si riuniscenu in Fuzhou.China Marine Equipment Expo s'impegna à diventà una finestra di visualizazione di l'equipaggiu marini di classe mundiale, una piattaforma d'integrazione di tecnulugia di l'industria marina prufessiunale, è un ponte è ligame per a dirigenza prufessiunale in u campu di l'equipaggiu marinu è scambii è cooperazione multi-livellu.

Cum'è un fabricatore di punta in udragagecampu, CDSR hè impegnatu à furnisce soluzioni di dragaggio avanzate è sustinibili à i clienti in u mondu.Attraversu l'innuvazione cuntinua è un sistema di serviziu perfettu, simu capaci di adattà e migliori soluzioni per i nostri clienti per risponde à i bisogni di diversi prughjetti di dragaggio.

In questa Expo, CDSR mostrarà a so ultima tecnulugia di dragaggio è i prudutti innovatori.CDSR hè sempre stata impegnata à a prutezzione di l'ambiente è u sviluppu durevule di u travagliu di dragage.CDSR hè ancu impegnatu à sviluppà energie alternative è materiali amichevuli di l'ambiente per prumove u sviluppu sustinibili di l'industria di dragage.

6843e27d761cba07b2d0ce2d0b0bc20_副本
ba3c128dfdd665bfb93f5d03c19ed3b12

Sia sì un ingegnere marinu, un ufficiale di u guvernu o un praticante in u campu di dragaggio, aspittemu di cumunicà è di cooperà cun voi per adattà a megliu suluzione di dragaggio per voi.

U stand di CDSR hè situatu à 6A218.Vi invitemu sinceramente à visitàci è scopre novi opportunità è sfide in u campu di l'equipaggiu marini cun noi!

Tempu di mostra: 12-15 ottobre 2023

Locu di l'esposizione: Fuzhou Strait International Convention and Exhibition Center

numeru di stand:6A218


Data: 13 ottobre 2023