banner

CDSR furnisce prudutti di tubi di alta qualità

Dapoi a so fundazione in u 1971, a qualità hè sempre stata a prima priorità di CDSR.CDSR hè decisu à furnisce prudutti di tubi persunalizati, cumpetitivi è di alta qualità à i clienti globali.Senza dubbitu, a qualità hè ancu a basa per u nostru sviluppu è a realizazione di scopi più alti, è pigliamu diverse misure per assicurà a qualità alta.

Controlu di qualità
CDSR hà passatu a certificazione ISO9001, da a materia prima à a pruduzzione è a prova, ogni pruduttu serà inspeccionatu in dettagliu prima di a spedizione, tutti questi travaglianu per assicurà a migliore qualità, senza mantenimentu è durable.

Testu
L'equipaggiu di prova di a cumpagnia hè ben equipatu, cù una serie di equipaghji avanzati cum'è vari equipaghji di teste di prestazioni fisiche per gomma, macchina di prova di trazione, equipaggiu di prova MBR è rigidità, equipamentu di prova di pressione idrostatica, equipamentu di prova di vacuum, ecc. è a qualità di i prudutti fabbricati sò stati rigorosamente inspeccionati.

Ispezione di terzu partitu
Pudemu furnisce un rapportu d'ispezione di terze parti s'ellu hè necessariu da i clienti, in particulare i clienti novi chì cooperanu cun noi per a prima volta.

I visitori sò benvenuti
Benvenuti à tutti i clienti à visità a nostra fabbrica, pudete vede e nostre facilità è tistimunianza di u FAT in persona.

A qualità hè sempre a prima cunsiderazione in CDSR.Continueremu à migliurà a nostra tecnulugia di produttu per furnisce i clienti i migliori prudutti di tubi.I tubi persunalizati di CDSR sò stati aduprati in tuttu u mondu è anu resistutu à a prova in diversi prughjetti.Sè vo avete qualchì quistione, per piacè sentite liberu di cuntattateci.CDSR serà u vostru cumpagnu affidabile è prufessiunale.


Data: 05 ghjennaghju 2023