banner

Sceglite a manguera di dragaggio adatta per a vostra applicazione

Per risponde à i requisiti di dragaggio più cumplessi, CDSR hà una larga gamma di tubi multifunzionali, cum'èTubu di scaricamentu, Tubu flottante, Tubu blindatu, Tubu di aspirazione, Giunta di espansione, Set di tubi per soffiare l'arco, Tubu specialeè altri prudutti chì sò sempre emergenti.

(1) Utubu di scaricohè stallatu principarmenti nantu à a linea principale di a draga in u prughjettu di draga.Hè adupratu per trasportà a mistura di fangu, sabbia è acqua in u pipeline.Pò esse appiicatu à u pipeline d'acqua, u pipeline sottumarinu è u pipeline di a costa, è hè una parte impurtante di u pipeline di dragage.
Una bona curvatura è flessione pò esse adattata à diversi terreni, curve in u pipeline, piegamentu ripetutu è allungamentu di a pipeline nantu à l'acqua attraversu una curvatura moderata di a manguera di drenaje di fangu, assicurendu chì u pipeline hè stabile in diverse cundizioni per u trasportu di sedimenti è mischi d'acqua.

(2) Utubu flottantehè stallatu nantu à a linea principale di supportu di a draga è hè principarmenti utilizatu per i tubi flottanti nantu à l'acqua.Hè unu di i prudutti principali di a nostra cumpagnia.
A causa di u disignu unicu di a strata di schiuma integrata, a manguera hè flottante è pò fluttu nantu à a superficia di l'acqua sia vacante sia in travagliu.Per quessa, a manguera flottante ùn hà micca solu e caratteristiche di resistenza à a compressione, resistenza flexural, forza di trazione, resistenza à l'usura, assorbimentu di scossa, resistenza à l'invechjamentu, etc., ma hà ancu un rendimentu flottante è una bona rigidità.

(3) Utubu di aspirazionehè principarmenti utilizatu per a parte di u bracciu di rake di Trailing Suction Hopper Dredger o a parte di cunnessione di u quadru di ponte di a cutter suction dragger.U tubu di aspirazione pò sustene a pressione pusitiva è negativa, è pò cuntinuà à travaglià in un certu angolo di curvatura dinamica.Hè una manguera di gomma indispensabile per i draghi.

(4) USet di tubi per soffiare l'arcohè una parte impurtante di u sistema di soffiu di prua di a draga a tramoggia di aspirazione trascinata.Assicura un trasportu stabile di colpu d'arcu di u pipeline in transizioni flexural arbitrarie.

(5)Cù u sviluppu à grande scala di i prughjetti di dragaggio, l'industria di i tubi di dragaggio hà scontru di più in più difficultà à trasmette i media taglienti, cum'è a sabbia grossa è i scoglii di corallo.I tubi ordinarii generali ùn ponu micca risponde à i requisiti di i prughjetti di dragaggio in tali cundizioni di travagliu.Utubu blindatucù anelli d'acciaio incrustati resistenti à l'usura sò cuncepiti in particulare per e cundizioni di travagliu duri di i media chì i tubi di dragaggio ordinariu ùn ponu micca trasmette in modu sustenibile, cum'è scogliere di corallo è rocce intemperie, è ponu efficacemente trasmette tali particelle angulari, duri è più grande.

I tubi CDSR sò cuncepiti è fabbricati sottu u sistema di qualità in cunfurmità cù ISO 9001 èTubi di dragaggiosò cumpletamente conformi cù u standard internaziunale ISO28017-2018 "Tubi di gomma è assemblati di tubi, fili o tessili rinfurzati, per applicazioni di dragaggio - Specificazione" è ancu HG / T2490-2011, simu ancu capaci di risponde à i requisiti di rendiment più elevati è più ragiunate. di i nostri clienti.

cumu-selezzione-dragatura-2
cumu-selezzione-dragatura-3

Data: 23 nuvembre 2022