banner

Tubi flessibili in pipeline

Pipelines sò l'equipaggiu "lifeline" per a produzzione è u sviluppu di risorse di petroliu è gasu offshore è risorse minerali.A tecnulugia di pipeline rigida tradiziunale hè maturata, ma e limitazioni in a curvatura, a prutezzione di a corrosione, a stallazione è a velocità di posa anu aumentatu assai u so costu generale.I seguenti situazioni ponu accade in l'applicazione di tubi rigidi:

Mancanza di flessibilità: I tubi rigidi, per via di a so forma fissa, ùn anu micca a capacità di piegà o stende, è cusì eseguisce pocu in risposta à e forze esterne, cum'è cambiamenti di terra, cambiamenti di temperatura, o terremoti, tQuestu pò causà a pipa per rompe o deformazione.

Suscettibilità à a cuncentrazione di stress è a fatigue: Quandu i tubi rigidi sò sottumessi à carichi esterni, a mancanza di capacità per assorbe o disperse u stress pò purtà à a concentrazione di stress incertazoni.Questu rende a pipa suscettibile à fallimentu di fatigue, soprattuttu s'ellu hè spessu sottumessu à vibrazioni o scossa.

corrosione: A corrosione hè una causa cumuni di fallimentu in pip rigiduelini, in particulare metal pipelines.À u tempu, l'esposizione à l'umidità, i chimichi è altri sustanzi corrosivi ponu causàpipelinesdeteriorate, purtendu à perdite è debule strutturale.

Cum'è una nova suluzione, flexibletubihaveimpurtante valore di applicazione in a pruduzzione è u sviluppu di risorse di petroliu è gasu offshore è risorse minerali.I so vantaghji cum'è bendability, anti-corrosion, installazione è vitezza di posaeliminàe limitazioni di i tubi d'acciaio tradiziunali, riduce u costu generale, è furnisce una suluzione più efficaci è affidabile.Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, flexibletubus ghjucanu un rolu sempre più impurtante in l'industria di sviluppu di risorse offshore.

Vantaggi di i tubi flessibili:

Cum'è u trmateriali sportiviscorri, u pipelinasistema sarà deformatu è allargatu sottu a influenza di a temperatura, pressione è altri fattori.Flexibletubipò cumpensà sti deformazioni è espansione termale stinduli, piegate, etc., per assicurà u funziunamentu normale di u pip.elinasistema.

● Flessicaletubupò riduce a vibrazione è u rumore generatu da ufluiduin u sistema di pipe, ensuringu funziunamentu nurmale di a pipa è l'equipaggiu ausiliari.

● Flessicalei tubi sòfattu di materiale elasticu resistente à l'usura, è ucopertadi tubuspò sustene a temperatura esterna alta,esposizione UV prolongata, è u muvimentu.

Flexibletubus pò esse facilmente cunnessu è discunnessu, rendendu u mantenimentu di u sistema di pipe più convenientu è efficiente.Flexibletubihavealta flessibilità è plasticità, è ponu adattà à i bisogni di cunnessione è di mantenimentu di vari sistemi di tubazioni.

8.26

U tubu flexible applicatu in u sistema di pipeline pò migliurà a sicurezza, stabilità è mantenimentu di u sistema di pipeline, è hè una parte indispensabile di u sistema di pipeline.


Data: 20 settembre 2023