banner

Tubo flottante prodotto da CDSR

I tubi flottanti sò largamente usati, sò cumunamenti usati in: carricà è scaricamentu di l'oliu in i porti, trasferimentu di petroliu crudu da i rigs petroliferi à i navi, trasferimentu di spoil di dragage (rena è ghiaia) da i porti à draghe, etc. in cundizioni climatichi avversi.UflottanteA manguera hè chjaramente identificabile cù una etichetta (culurata) per migliurà a visibilità in l'acqua, per pruteggià da danni.

Produce CDSRstubi flottanti per i duidragageètrasferimentu d'oliu.

Tubi galleggianti per dragaggio

CDSR hè a prima cumpagnia chì pruducia manguera flottante in Cina, chì hà sviluppatu cun successu manguera flottante in prima di u 1999. A temperatura di travagliu di u mangu flottante hè -20 ° C à 50 ° C, è pò trasportu acqua fresca, acqua di mare, è una mistura di limo, argilla è sabbia.U sviluppu di a tecnulugia di tubi flottanti permette di carricà diverse funzioni à u più grande è di maximizà a capacità di trasportu stabile, è cusì si traduce in una pipeline flottante indipendente composta di tubi flottanti, chì hè cunnessu à a poppa di a draga.Questu ùn solu migliurà assai l'efficienza di u trasportu di pipeline, rende sustinibule per un tempu più longu, ma ancu riduce assai u costu di mantenimentu di pipeline.U nostru tubu flottante risponde à i requisiti di ISO28017-2018 è u standard HG / T2490-2011 di u Ministeriu Cinese di l'Industria Chimica, i nostri tubi ponu ancu risponde à i requisiti più elevati è ragionevuli di i clienti.

shujun-1
ciu

Tubu flottante per u trasferimentu d'oliu

CDSRSinglèCarcassa Hose ponu resiste à i requisiti di e più dure installazioni offshore.

A custruzione CDSR Single Carcass Hose hè custituita da trè elementi principali:

(1) rivestimento elastomericu liscio resistente à una varietà di idrocarburi,

(2) una carcassa standard rinforzata in elastomeru cù multi-strati di cordi tessili d'alta tensione è elica di filu d'acciaio incrustatu,

(3) Copertura in elastomer liscia rinforzata di fibre, resistente à l'invecchiamento, l'abrasione, l'intemperie, a luce di u sole, a lacrime, l'oliu è a penetrazione di l'acqua di mare.

 

CDSRDouble Carcass hose hè una spezia di tubu anti-inquinamentu, chì pò effittivamenti prevenzione oliu leakage è dannu ambientale.

In più di a carcassa standard di a manguera (comunemente chjamata carcassa "primaria"), CDSR Double Carcass Hose incorpora una seconda carcassa addiziale pensata per cuntene qualsiasi pruduttu chì scappa da a carcassa primaria per via di una fuga lenta o di un fallimentu bruscu.Hè furnitu un sistema integratu di rilevazione è indicazione di perdite efficace, robusta è affidabile.

Ogni tubu pruduciutu da CDSR hè sottumessu à una ispezione stretta per assicurà alta qualità è risponde cumplettamente à i bisogni di i clienti.I tubi pruduciuti da CDSR sò usati in u mondu sanu è anu pruvatu in diversi prughjetti.


Data: 17 mar 2023