banner

Frequenza di dragage offshore

Tubi di dragaggio CDSR sò generalmente aduprati per u trasportu di sabbia, fangu è altri materiali in prughjetti di dragaggio offshore, cunnessi à una nave o equipaggiu di dragaggio per trasferisce sedimentu in un locu designatu per aspirazione o scaricamentu.I tubi di dragaggio ghjucanu un rolu impurtante in u mantenimentu di u portu, a custruzzione di l'ingegneria marina, u dragu di u fiumu è altri campi, furnisce un forte sustegnu per mantene e corsi d'acqua lisci è a prutezzione ambientale di l'acque.

Calculu di Frequency

Ciclu di dragaggio: U ciculu di dragatu si riferisce à l'intervallu di tempu necessariu per fà una operazione di dragaggio.Sicondu e caratteristiche di u portu o di l'acqua è i cambiamenti in a prufundità di l'acqua, un ciclu di dragage currispundente serà generalmente formulatu.

Analisi di dati: Analizà e tendenze è i tassi di sedimentazione in porti o corsi d'acqua basatu annantu à i registri storichi di dragage, dati idrologici, muvimentu di sedimentu è altri dati.

Metudu di dragaggio: Sicondu e caratteristiche di u materiale è e capacità tecniche di l'equipaggiu di dragaggio, selezziunate u metudu di dragage adattatu è u prucessu per determinà u voluminu di u prugettu è l'efficienza operativa. 

U risultatu di u calculu di a freccia di dragaggio hè un valore stimatu, è u valore specificu deve esse aghjustatu basatu nantu à e cundizioni attuali è i bisogni di l'ingegneria.À u listessu tempu, u calculu di a freccia di dragaggio deve ancu esse monitoratu è aghjurnatu in permanenza per assicurà chì e cundizioni di navigazione di u portu o di a via navigabile risponde à i requisiti.

wqs221101425

Frequenza di dragaggio consigliata

I canali di prughjetti superficiali (menu di 20 piedi) ponu esse sottumessi à un dragage di mantenimentu ogni dui à trè anni

I canali di prufundità profonda (micca menu di 20 piedi) ponu esse sottumessi à un dragage di mantenimentu ogni cinque à sette anni.

Fattori chì influenzanu a frequenza di dragaggio

Ambiente geugraficu:L'ondulazione di a topografia di u fondu di u mare è i cambiamenti in a prufundità di l'acqua pruvucarà l'accumulazione di sedimenti, furmendu silt, sandbars, etc. Per esempiu, i zoni marini vicinu à a bocca di i fiumi sò propensi à i zoni di limo per via di a grande quantità di sedimentu trasportatu da i fiumi..Mentre i sandbars sò facilmente furmati in u mare vicinu à l'isuli custieri.Queste cundizioni geugrafiche portanu à l'insultazione di a via d'acqua, chì necessitanu un dragage regulare per mantene a via d'acqua chjaru.

Profundità minima:A prufundità minima si riferisce à a prufundità minima di l'acqua chì deve esse mantinuta in un canale o portu, chì hè di solitu determinata da u prugettu di a nave è i requisiti di sicurezza di navigazione.Se a sedimentazione di u fondu di u mari face chì a prufundità di l'acqua falà sottu à a prufundità minima, pò aumentà i risichi è e difficultà per u passaghju di a nave.Per assicurà a navigabilità è a sicurità di u canali, a freccia di dragage deve esse abbastanza frequente per mantene a prufundità di l'acqua sopra à a prufundità minima.

Prufundità chì pò esse dragatu:A prufundità chì pò esse dragata hè a prufundità massima di sedimentu chì pò esse eliminata in modu efficace da l'equipaggiu di dragaggio.Questu dipende da e capacità tecniche di l'equipaggiu di dragaggio, cum'è u limitu di a prufundità di scavà di a draga.Se u gruixu di sedimentu hè in u intervallu di prufundità dredable, l'operazione di dragage pò esse realizatu per restaurà a prufundità di l'acqua adatta.

 

Quantu rapidamente u sedimentu riempie l'area:U ritmu à quale u sedimentu riempie l'area hè a rata à quale u sedimentu s'accumula in una zona specifica.Questu dipende di i mudelli di flussu di l'acqua è di a velocità di trasportu di sedimentu.Se u sedimentu si riempie rapidamente, pò fà chì u canali o u portu diventenu impassibile in un periudu di tempu più brevi.Dunque, a frequenza di dragaggio adatta deve esse determinata basatu annantu à a velocità di riempimentu di sedimentu per mantene a prufundità di l'acqua necessaria.


Data: 08 Nov 2023