banner

Tubi conformi à "GMPHOM 2009"

GMPHOM 2009 (Guida per a fabricazione è l'acquistu di tubi per ormeggi offshore) hè una guida per a fabricazione è l'acquistu di tubi marini offshore,fattuda l'International Oil Companies Maritime Forum (OCIMF) per furnisce cunsiglii tecnichi è guida per assicurà un rendimentu soddisfacente di i tubi di trasferimentu di l'oliu cumunimenti utilizati in l'ormeggi offshore.I tubi chì rispondenu à i requisiti di GMPHOM 2009 offrenu i seguenti vantaghji:

A certificazione GMPHOM 2009 assicura chì a manguera risponde à i normi di sicurezza pertinenti, riduce u risicu di accidenti cum'è perdite è esplosioni, è assicura a sicurità di l'operatori è l'ambiente. 

I tubi marini certificati GMPHOM 2009 sò fabbricati cù tecnulugia è prucessi avanzati di materiale, assicurendu a stabilità è l'affidabilità di u tubu sottu pressione di travagliu.Questi tubi anu ridondanza d'alta pressione è sò rigurosamente testati per mantene un rendimentu eccellente in ambienti estremi offshore.. 

DapoiL'acqua di mare cuntene diverse sali è sustanzi corrosivi, i tubi ordinali sò suscettibili à a corrosione.A manguera GMPHOM 2009 usa materiali è disinni speciali, hà una excelente resistenza à a corrosione, è pò operare stabilmente per un bellu pezzu in ambienti marini duri. 

husdewsvfd

● A mangue hà ancu una bona resistenza à l'usura è a resistenza di u clima.Durante l'usu longu, a manguera serà affettata da fatturi esterni cum'è l'acqua di mare, u ventu, l'onda è i raghji ultraviolet.A manguera GMPHOM 2009 usa materiali specializati resistenti à l'usura è d'altu rendiment chì ponu resistenu efficacemente à l'usura è e forze esterne, assicurendu una durabilità longa di a manguera.

cjsdhfjd

GMPHOM 2009 hà u scopu di assicurà a qualità, u rendiment è a sicurità di i tubi di trasferimentu d'oliu offshore per risponde à i bisogni di l'industria petrolifera offshore, copertaingu disignu, a fabricazione, a prova, l'usu è u mantenimentu di tubi marini.Per ottene u certificatu GMPHOM 2009, i fabricatori di tubi anu bisognu di cuncepimentu, fabricazione è teste in cunfurmità cù i requisiti.U prucessu di certificazione include rivista di documenti, in situtestimone èispezione, etc.L'organismu di certificazione farà una valutazione cumpleta è decide se emette un certificatu.

 

A certificazione GMPHOM 2009 hè di grande importanza per i pruduttori è i cumpratori di tubi marini.A certificazione hè una verificazione di a qualità è a prestazione di u tubu, assicurendu u so usu sicuru è affidabile in l'industria petrolifera offshore.

 

CDSRtubi d'oliu hè cuncepitu è ​​fabbricatu in un sistema cumpletu cù e norme ISO 9001, ISO 45001 è ISO 14001,è cumplettamente cumpletu cù i requisiti di GMPHOM 2009. I prototipi CDSR sò stati certificati da DNV è BV.CDSR pò furnisce suluzioni sicure è costuali per u vostru prughjettu.


Data: 09 ottobre 2023