banner

Cumu aduprà a manguera di draga in modu sicuru

In l'ultima dècada, l'impurtanza di utilizà l'energia in modu efficace, riducendu a contaminazione ambientale, riduce a freccia di l'accidenti di produzzione di sicurezza, è assicurà a salvezza di a vita hè diventata sempre più prominente.A furmulazione è l'implementazione di e pulitiche è e misure di prutezzione di l'ambiente hè diventata u focu di i prughjetti di vita di e persone.A causa di a varietà cumplessa ditubi di dragaggio, diverse strutture, è e diverse cundizioni d'usu, se i tubi sò usati currettamente in cunfurmità cù e specificazioni, ùn solu riducerà a probabilità di prublemi, allargà a vita di serviziu di i tubi, ma ancu riduce i costi di operazione.

dredgingerlingeresan

Precauzioni per l'usu di tubi di dragaggio:

A manguera di draga pò esse usata solu per trasmette u materiale specificatu, altrimenti dannerà a manguera o riduce a so vita di serviziu..

U tubu di dragaggio ùn deve esse usatu sottu a pressione (cumpresa a pressione d'impattu) chì supera a pressione di travagliu di disignu.

In circustanze nurmali, a temperatura di u materiale trasportatu da u tubu di dragatu ùn deve micca più di a gamma di -20 ° C - + 50 ° C, altrimenti a vita di serviziu di u tubu serà ridutta.

A manguera di draga ùn deve esse usata sottu torsione.

A manguera di draga deve esse trattata cun cura, ùn deve esse trascinata nantu à superfici affilate è aspra, ùn deve esse curvatu è sfracicatu.

A manguera di draga deve esse mantenuta pulita è l'internu deve esse lavatu per impedisce chì e sustanzi esterni entrenu in a manguera, impediscenu u trasportu di fluidi è dannu a manguera.

CDSR hà più di 40 anni di sperienza in a ricerca, u sviluppu è a produzzione di tubi di gomma.A manguera di dragage customizata prodotta da CDSR hè stata largamente usata in u mondu sanu è hà resistutu à a prova in diversi prughjetti.Soddisfà i bisogni di i clienti hè una di e nostre missioni più impurtanti, è i nostri tecnichi vi furnisceranu a megliu suluzione basatu annantu à e diverse tappe di u prughjettu di dragaggio.


Data: 10 di ferraghju di u 2023