banner

Cerchi tubi adatti per u vostru prughjettu?

In parechji spazii industriali, selezziunate una manguera adattashè criticu per u prugressu lisu di u prugettu.Ch'ella siaoliutubucordein l'industria petrolifera odragagetubus fo prughjettu di dragage, CDSR vi ponu furnisce suluzioni di tubi adatti.

Cum'è un principale fabricatore è fornitore di tubiin Cina, CDSR hà parechji anni di sperienza in u campu di i tubi.Ùn avemu micca solu l'equipaggiu è a tecnulugia di pruduzzione avanzati, ma ancu impegnati in l'innuvazione cuntinua è a ricerca di l'eccellenza.

Garanzia di alta qualità: i tubi CDSR sò cuncepiti è fabbricatisottuun sistema hè conforme à ISO 9001, ISO 45001 è ISO 14001.Tubu d'oliu CDSRcumplettamente cumpleta cù i requisiti di GMPHOM 2009 è hàstatu certificatu daBV è DNV.

 

● Diverse specificazioni dispunibuli: CDSR hè capaci di pruduce è furnisce una varietà di tubi standard è persunalizati, per risponde à i bisogni di diversi scenarii d'applicazione.

 

● servizii persunalizati:CDSR furnisce à i clienti solu suluzione persunalizata.CDSR pò cuncepisce è pruducetubisecondui bisogni diapplicazione, è assicuratevi chì u tubu risponde cumplettamente à i bisogni di l'ambiente di l'applicazione attuale.

I tubi d'oliu ghjucanu un rolu integrale in l'industria petrolifera è sò usati per u trasportucroliu d'ude è prudutti d'oliu.I tubi di dragaggio sò largamente usati in operazioni di dragaggio in fiumi, porti è costa.I tubi CDSR anu una bona resistenza à a pressione, resistenza à a corrosione,wresistenza eather, è resistenza tensile.Puderanu effittivamenti scuntrà uaI bisogni di l'applicazione di l'industria petrolifera è l'ingegneria di dragaggio, assicurendu un funziunamentu sicuru è affidabile in diversi ambienti duri.

nzzwndxmxzhsdrg1.10

CDSR hà più di 50 anni di sperienza in a fabricazione di prudutti di gomma è sempre migliurà a qualità di u produttu attraversu l'innuvazione cuntinua.A scelta di a suluzione ghjustu hè una di e chjave per un prughjettu successu.Cum'è un fabricatore di tubi cuncentrati in a qualità, CDSR hè capaci di furniscevi suluzioni di tubi di alta qualità.Quandu sceglite CDSR, uttene prudutti di tubi di alta qualità è un supportu di serviziu cumpletu per aiutà u vostru prughjettu à ottene un successu cumpletu!


Data: 10 ghjennaghju 2024