banner

Manutenzione di tubi marini

A manguera pò scuntrà danni inevitabbilidurante l'usu.U mantenimentu puntuale è precisu ùn serà micca soluallargàa vita di serviziu, ma ancu evità efficacementedanni àl'ambiente.

Attualmente, uCDSRtubi copre tutti i tipi di prudutti in l'ultime OCIMFstandard"Guida à l'acquistu è a fabricazione di tubi per l'ormeggi offshore Quinta edizione 2009", è sò stati largamente usati in diverse strutture cum'è FPSO, FSO, CBM è CALM.A manguera prodotta da CDSR hà una longa vita di serviziu.

Avemu catira forae seguenti ispezioni è teste per i tubi prima di a naveà i clienti

Ispezione visuale

Misura di taglia

Test idrostaticu

Test di vacuum

Test Elettricu / Continuità

Test di pesu

● MBRprova

CurvaturaRigiditàprova

 

Situazioni chì i tubi ponu scuntrà durante l'usu

● Strappatura esterna causata da l'elica

● Attritu chì si faci sottu à u cascu di una cisterna o di un rimorchiatore

● Cuntattu accidintali cù strutture metalliche sharp

● Attaccatu da un bancu di pesci

● L'almacenamiento è u mantenimentu impropriu

elessylpt

A vita di almacenamento di a manguera pò esse affettata da a temperatura, l'umidità, l'ozone, u sole, l'olii, i solventi, i liquidi corrosivi, i vapori, l'insetti è i roditori.Pudete utilizà pallets d'acciaio CDSR per prutege i tubi è facilità u so almacenamentu è u trasportu.

CDSR furniscei clienticunraccomandazioninantu à a stallazione di tubi, u almacenamentu è u mantenimentu durante a fase di serviziu.Sì avete qualchì quistionedurante l'usu di CDSRtubus, per piacè sentite liberu dicuntatta ci.I nostritecnichivi darà cunsiglii è sapè fà.


Data: 16 Apr 2023