banner

Consegne recenti di tubi di dragaggio CDSR

consegna di tubi di dragaggio CDSR-2

CDSR persunalizata custruita flexibledragage di tubi di gommasò stati usati in tuttu u mondu è sò stati a prova di diversi prughjetti.A qualità di i prudutti sò stati pruvati cù successu, cusì sò bè ​​​​ricevuti da i clienti.

Utubu di aspirazionehè principarmenti utilizatu per a parte di u bracciu di rake di a draga di tramoggia di aspirazione finale o a parte di cunnessione di u quadru di ponte di a draga di aspirazione di cutter.U tubu di aspirazione pò sustene a pressione pusitiva è negativa, è pò cuntinuà à travaglià in un certu angolo di curvatura dinamica.Hè una manguera di gomma indispensabile per i draghi.

consegna di tubi di dragaggio CDSR-3

A temperatura ambiente adatta per utubu di aspirazionehè -20C ~ +50C, è pò trasportà l'acqua di mare, l'acqua fresca è i mischi di limo, fangu, argilla è sabbia cù una gravità specifica media trà 1,0 è 2,0.

E forme strutturali ponu esse scelte in basa di e caratteristiche di e draghe è di e cundizioni di travagliu: tubu di aspirazione di flange d'acciaio, tubu di aspirazione di flange sandwich, tubu di aspirazione blindatu è tubu di aspirazione di cono d'acciaio.

consegna di tubi di dragaggio CDSR-4

U sviluppu ditubu flottanteA tecnulugia permette di implementà diverse funzioni à u più grande è di maximizà a capacità di trasportu stabile, è cusì forma un pipeline flottante indipendente cumpostu di tubi flottanti, chì hè cunnessu à a poppa di a draga.Questu ùn solu migliurà assai l'efficienza di u trasportu di pipeline, ma pò ancu esse durable, è riduce assai u costu di mantenimentu di pipeline.

CDSR hè u primu fabricatore chì producetubu flottantein Cina.Hà sviluppatu cù successu tubi flottanti fin'à u 1999, i tubi di dragaggio flottanti CDSR sò largamente appiicati inseme cù a maiò parte di draghe in Cina.

consegna di tubi di dragaggio CDSR-5

Per i diversi prudutti, i nostri diseggiani selezziunà una varietà di i materiali più adatti, è raccomandà a manguera applicabile da una larga gamma di prudutti, poi cuncepisce strutture ragiunate secondu i bisogni di i nostri clienti in termini di valutazione di pressione, resistenza à l'usura, capacità di curvatura. è altre prestazioni per risponde à i bisogni di serviziu di u produttu di l'utilizatori finali è e richieste richieste da i nostri clienti.


Data: 08 dicembre 2022