banner

Riduce l'accidenti di sversamenti di petroliu in mare

Prevenzione di sversamenti di petroliu: sversamenti di petroliu sò a liberazione di l'idrocarburu di petroliu liquidu in l'ambiente, in particulare l'ecosistema marinu, per via di l'attività umana, è hè una forma di contaminazione.

Ci hè quattru modi principali chì l'oliu si sparghje in u mare:
1. Incidente di cisterna.Diversi accidenti di cisterna di petroliu si verificanu ogni annu è causanu sversamenti di petroliu offshore.Questi accidenti sò soprattuttu causati da rotture di u scafo di cisterna per via di u clima (cum'è tempeste in mare) è collisioni di cisterna per via di rotte densi.
2. Esplosioni di a piattaforma di perforazione offshore.
3. Leakage di oleodutti offshore o offshore.
4. Fuga d'oliu artificiale.

Periculi:
1. Inquinamentu di a qualità di l'acqua di mare
2. Dannusu à l'ecosistema marinu
3. Impattu nant’à u turisimu di u mare

U CDSRTubi a doppia carcassasò cunsigliatu.In più di a carcassa standard di a manguera (comunemente chjamata carcassa "primaria"), CDSRTubi a doppia carcassaincorpore una seconda carcassa addiziale cuncepita per cuntene ogni pruduttu chì s'échappa da a carcassa primaria per via di una fuga lenta o di un fallimentu bruscu.Hè furnitu un sistema integratu di rilevazione è indicazione di perdite efficace, robusta è affidabile.Un tali sistema di rilevazione è indicazione di fughe permetterà à l'utilizatori di verificà u statutu di i tubi di doppia carcassa in serviziu per riduce i risichi di sicurezza di e corde di tubi.


Data: 27 dicembre 2022