banner

Pigliate u futuru è cuminciate un novu viaghju!CDSR à Europort 2023

L'Europort 2023 hè stata tenuta à u Ahoy Exhibition Center in Rotterdam, Paesi Bassi, da u 7 à u 10 di nuvembre di u 2023.

L'avvenimentu di quattru ghjorni riunisce i prufessiunali marittimi di u mondu, i capi di l'industria è e tecnulugii innovatori per mostrà l'ultimi prudutti, tecnulugii è soluzioni in a custruzione navale, ingegneria offshore, strutture portuali è servizii di spedizione.

À uexibition, CDSR presentava una gamma di state-of-the-art tubu d'oliuètubo di dragaggioprudutti basati nantu à cuncetti avanzati di cuncepimentu è tecnulugia di materiale, chì furnisce soluzioni affidabili, efficaci è sicure per i prughjetti di ingegneria oceanica.U stand di CDSR hè diventatu u focu di l'attenzione, attraendu visite è cunsultazioni da parechji prufessiunali è cumpagnie di ingegneria offshore.

U stand CDSR ùn hè micca solu una mostra di prudutti, ma ancu una ricerca è una visione di e tendenze di sviluppu di l'industria di l'ingegneria offshore.Attraversu l'interazzione è i scambii trà i participanti è i prufessiunali, avemu acquistatu una cunniscenza approfondita di i bisogni di u mercatu è ancu sparte u nostru pensamentu avanti nantu à u sviluppu di a futura tecnulugia di l'ingegneria offshore.

Europort 2023 1_
Europort 2023 2_

In più di dimustrà a so forza tecnica, CDSR hà ancu participatu attivamente in diverse attività di Europort 2023 è hà realizatu scambii è cooperazione approfonditi cù i pari in l'industria marittima.Per mezu di sta mostra, CDSR hà stabilitu legami più stretti cù l'imprese internaziunali di l'ingegneria oceanica è hà allargatu u spaziu per a cooperazione cummerciale.


Data: 14 nuvembre 2023